السیدیش سوخته دیگه باید عوض شه
عزیزم گوشی منم همینطور شده
شما درست کردی؟
منم نگران همین موضوع م
عزیزم گوشیت مدلش قدیمیه نگران نباش هزینه اش زیاد نمیشه یکروزه ال سی دیش عوض میکنن برات
ال سی دیش و تاچش عوض میکنن گلم نع عزیزم اصلا عکس برنمیدارن توش و نیاز ب فلشم نیس
السیدیشه عزیزم باید ببری عوض کنی
گوشی دوستم چند شب پیش همینطوری شد مث گوشی شما زنگ میخورد اما صفحه روشن نمیشد
اون شیائومی نوت۱۴ بود صفحه شو عوض کرد ۱۱میلیون .یکی دوساعته هم داد بهش
فکر کنم ال سیدیش سوخته
بببین اینجا هرکی یه چیزی میگع، ببر تعمیرات، قبلش بگو فلش میکنی یا نه؟ براش توضیح بده... اگر عکس لختی و ... داری با همسرت برو و یه جا اشنا و مطمن ..
حدود دوتومن شد قبل از عید دادم درستش کردم
کدوم شهری؟!
مال منم کسی زنگ میزد زنگ میخورد صفحه اش سیاه بود بردم گفت ال سی دیش سوخته ۶ تومان گرفت ال سی دیش عوض کرد ۳ ماه پیش
عزیزم تعمیرات موبایل روزانه چند تا موبایل میره پیشش آخه عکسای ما واسه چیشه
تاچ ال سی دی گوشیت سوخته تعمیرش هم فک کنم از چهارمیلیون باشه تا ده میلیون بستگی به مدل گوشیت داره فلش هم نمیزنن اصلا کاری با محتویات گوشیت عکس ها و فیلم ها و برنامه های گوشیت ندارن فقط صفحه اش رو عوض میکنن خودم تاحالا چهارتا گوشی به لطف پسرم خراب کردم و تاچ ال سی دیش رو درست کردم اخرین گوشیم دیگه خرجش خیلی بالا بود دیگه رفتم دوسال پیش گوشی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.