فرزند پروری#تب#کودک#پوشک#شیر خشک

تصویر
۳ پاسخ

من خودمم کم کم هی طلای مستعمل میگیرم هر سال یکم میگیرم ولی خب من برا سرمایه گذاری بلند مدت میگیرم طلا برا دراز مدت خوبه

طلای دست دومم ضرر داره باید طلای اب شده بخری بعدش برای سرمایه کذاری بلند مدت الان اوضاع طلا ریسکی شده

شوهرم بازاریه میگه کلن هیچ کار نکنین دس نگهدارین تا هفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی