۷ پاسخ

عزیزم 😍😍😍دختر من از چهارماهگی ماما رو میگه

وااااای تیپشوووووو 😍😍😍😍😍 خداااااای من

ای جونم 🥹خیلی حس خوبیه نه ؟!
دختر من هنوز نمیگه🫠❤️

عزیزم اون دوندونای نمدی رو چجوری انقدر صاف و قشنگ در اوردی🥴

من دخترم بهم میگه مامانا

ای ننه پسر منم از این پاپوشا داره🥹

اخییی😍

سوال های مرتبط