نه بنظرم الان خیلی خوبه
بیشتر ازاین موردپسند من که نیست
همین الانشم تابلوئه به نظرم. بیشتر از این اصلا نزن
نه الان خیلی خوبه بزرگتر بشه فک نکنم جالب بشه
سلام عزیزم
پیش کدوم دکتر زدی
ن اینجور عالیه نزن زیادی بزرگ میشه
ببخشید یه سوالی الان که ژل زدی حس داره لبت؟ همه چیزو حس میکنی؟
عزیزم چیکار میکنی غبغب نداری ؟
لبت قشنگه ب نظرم.
اما با نیم سی سی تغییر آنچنان نمیکنه
عکس قبلتم بفرست و اینکه اگر بار توله رفتی زل زدی همه ش یکی دوماه دیگه جذب میشه ...باید بری ترمیم ..برا ترمیم که رفتی بگو بیشتر بزنه
منم میخوام چونمو اپیتوکیو بزنم 5سی سی 7500 شما چقدر گرون زده برات
بنظرم الان خوبه بیشتر زیاد دوست ندارم از نچرالی خیلی در میاد
خوبه دیگه نزن
ن دیگ الان خوبه
نه خیلی خوشگله ک
الان خوبه بیشتر زشت میشی
قشنگه عزیزم مبارکت باشه
چونه هم زدی ؟؟
همین بهت اومده
بنظرم بیشترش نکن
اصلاااااا بیشتر بزنی مثل اردک میشه
الان عاااااااالیه
خیلیییی قشنگ شده عزیزم😍
الان چند سی سی زدین؟بعد ورم داره تا چند روز
وااای چقد خوب شده مبارکه ن دیگه عالیه بنظرم بد میشه بیشتر بزنید
بنظرم خوبه الان
خیلی قشنگ شده
نه دیگه نزن واقعا بد میشه
دوست دخترعموی اینقد زده بود لبش بسته نمیشد
عزیزم برای پوستت چکارا انجام میدی؟
اره حتما نیم سی سی موقع ترمیم بزن خیلی بهت میاد مبارکت باشه 💛
نه خیلییی خوب شده
من کلا مخالف ژل لبم ولی این به دلم خیلی نشست مدلش
مبارکت باشه
یعنی نیم سی سی زدی؟برندش چی بودعزیزم
چند گرفت ازت خیلی قشنگ شده
زیباست عزیزم چ مدله.
کجا زدی عزیزم
ورمش میخوابه بزن
به نظرم عالیه الان
ن خوبه طبيعه
زیادش خوب نیس زشته
نه خوبه الان
قشنگ شده مبارکه چه برندی زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.