۱۸ پاسخ

پسر من ۸ تا داره

دختر منم زیاد در اورده
فقط اسیاب های اخرش مونده که دربیاد

دخترمن ۴تابالا۴تاپایین

۲۰ تا شیری تا ۲ سالگی....دختر من الان ۱۷امی در میاره دخترت چندتا دندون دارع؟

۲۰تا

بچه من خیلی وقته رو ۴ تا مونده

پسر من رفت تو ۱۶ ماه هنوز ۶ تا داره.چند ماهه دیگه اثری از دندون دروردن نیست

دختر منم ۹ تا داره باز داره در میاره

۳۲تا😐🤣

دختر من ۱۶ تا داره😐🤣🔪

پسر من ۱۱ تا داره

😂😂 اره ماشالا زیاد دراورده عوضش زودم راحت میشی دیگه تموم میشه. پسر منم ۸ تا داره الان داره ۹ و ده رو درمیاره🤪

خب راحت درمیاره حتما مال من واسه ۴تا دندون نصف شده خیلی سخت درمیاره

عزیزم بچه با بچه متفاوته
نگران نباش

۲۰ تا

دختر من ۴ تا داره

وا باید در بیاره دیگه

چند تا دارع مگه

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۱ سالگی
مامان هدیه خدا ( آنیلا) مامان هدیه خدا ( آنیلا) ۱ سالگی