من دیشب اینارو گرفتم برا دخترم🤍

تصویر
۳۶ پاسخ

عزیزم خیلی قشنگه😍ولی برای تابستون خوبه بهار سرده گلم نمیشه پوشید

وای ننه قشنگترین لباس که تو گهواره دیدم

الهییییی عزیزممممم مبارکت باشه عروسک خانوم 😍

مبارکش باشه عزیزم انشاءالله بسلامتی تن کنه

ای جونمممم ماشالا بهش خیلی خوشگل و نازن هم دخترت هم لباس🥰

چ نازههه

چقدر دلبر و نازه😍🧿

😍😍😍

مبارکش باشه خانوم کوچولو

چقددددد نازه

خیلی نازه عزیزم خیلیم گوگولی هست مبارکش عزیزم بسلامتی استفاده کنه❤️😍😍

چه قد نازه این عروسک ماشاللله خیلی قشنگه😍

ای خدا چقد نازه🥲

چقدر قشنگن🤗🥹
ازگرگان گرفتی؟ادرسش ومیدی؟

مبارکه دختر خوشگلمون باشه❤️

مبارکه عزیزم

خیلی نازه مبارکه🥰

وای خداااااااااا نی نیووپو و مبارک گل دختری باشه انگار مرواریده

آخ ننه😍

ای جوووونم چه قشنکههههه از کجا خریدی مبارکش باشه

ای جوجه قشنگ مبارکش باشه 😘

مبارکش باشه عزیزم قشنگن😍🥹

خووودا🤭

وووووووی عزیزم😍😍😍مبارکش باشه لوپشو بگیر 🤭

وای الهی😍
دخترداشتن چقدر شیرینه
مبارکش باشه خانوم کوچولو

ای جان جوجه خانم خوشتیپ

🤩🤩🤩🤩

خدا من قششش🤭😘❤️

عزیزم کفشاشو ننه مبارکه😍😘

ای جانم به خوشی بپوشی قشنگم🥹😍❤️

ای جونم چه قشنگه مبارکش باشه ایشالا

مبارک عزیزم میشه عکس لباس کامل بذاری

شیییییییک😍

مبارکش باشه قند عسل خانوم...

وای قشنگن ؛ منم دخترم مثه همینا داره ولی راستش مطمین نیستم عید هوا خوب باشه بتونم بلوز آستین کوتاه و شلوارک تنش کنم ؛ بنظر شما هوا خوب میتونیم بپوشونیم؟

عه لباسش تقریبا عین لباس دختر منه🥹

سوال های مرتبط