سلام عشقم خوبی
انیسا و تو دلی خوبن
اره دیگه ب سلامتی رفتی داخل ۵ماه
انومالی رفتی؟؟
چیشد رفتی یا ن
گلم رفتی سونو
جنسیت نی نی چیه
نگاه این جدولت الکی نوشته برا من اینجوری قشنگ نوشته من یه برنامه هم دارم تاریخ سنو ان تی رو مینویسم میگه چند هفتست نمیخواد خودم حساب کنم ۳ ساله دارم برنامه رو وقتی شیدا بود هم با اون حساب میکردم 🤭😅
بعله😊
عه من فکر کردم برم هفده هفته میرم تو چهارماه🤣
از ۱۷ هفته و یک روزت ک شد چهار ماه رو تموم میکنی میری پنج ماه
اره رفتی توی ۵ ماه
بله ۱۷ و ۲ روز میشه اول پنج ماه
اره میری توی پنج ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.