اونایی ک فقط شیر خودتون رو میدین لاغر شدین؟؟🤷

۱۴ پاسخ

نه اصلا🤣

من خیلی لاغر شدم افتضاحه ۴۶ کیلو وزنم انگار کلاس سوم هر کی منو میبینه😔😔میخوام قرص مخمر آبجو بخورم خوبه

من ماه آخرم ۶۴ کیلو بودم روزی که زایمان کردم به فرداش وزن گرفتم دقیق شدم وزن قبل زایمان ۵۳ کیلو😐😐😮‍💨😮‍💨😮‍💨 تو شیردهی هم که دیگه هیچی شدم ۵۰ کیلو🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ دیگه از شیر گرفتم باز رفتم رو وزن خودم۵۳😂😂🤦🏼‍♀️

بلع 🥴کم تو بارداری لاغر بودم

خییییر

بله ۸۵ کیلو بودم شدم ۶۸

اره متاسفانه🤷🏻‍♀️

فقط صورتم🥲اون یذره شکمه هست هنوز

من شیر خودمو نمیدم ۱۴ کیلو کم شدم تو ۴۰ روز

نه اصلا😵😂

هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک ولی ۱۲ کیلو کم کردم تاالان🤭

بله

بلع لاغر شدم

وحشتناااااااک 🥲

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی