انقباضن معمولا طبیه ولی نباید دنباله دار و شدید بشه
منم دارم
ولی وقتی تحرک دارم و زیادی خم و راست میشم میگیره
همین که میشینم و استراحت میکنم سریع ول میکنه
از بهداشت و از یک ماما پرسیدم گفت چون زود ول میکنه طبیعیه
حرکت بچس خودش و یه سمت سفت میکنه
و واقعا درد بدی میگیره
منم کم و بیش میگیرم، و بچه ها سر دلم خودشو سفت و قلمبه میکنن دکترم میگه هفته ای یه امپول پروژسترون بزن شبی یه شیاف بزار و یه قرص پروژسترون بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.