۳ پاسخ

انقباضن معمولا طبیه ولی نباید دنباله دار و شدید بشه

منم دارم
ولی وقتی تحرک دارم و زیادی خم و راست میشم میگیره
همین که می‌شینم و استراحت میکنم سریع ول می‌کنه
از بهداشت و از یک ماما پرسیدم گفت چون زود ول می‌کنه طبیعیه
حرکت بچس خودش و یه سمت سفت می‌کنه
و واقعا درد بدی میگیره

منم کم و بیش میگیرم، و بچه ها سر دلم خودشو سفت و قلمبه میکنن دکترم میگه هفته ای یه امپول پروژسترون بزن شبی یه شیاف بزار و یه قرص پروژسترون بخور

سوال های مرتبط

مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی