خانمها پنکیک برا بچه نه ماهه چجوری درست میکنید؟

۳ پاسخ

ی دونه تخم مرغ، دو تا خرما، نصف موز، مغزیجات پودر شده، شیر نصف استکان، بیکینگ پودر ، آردم کم کم اضافه میکنم تا به غلظتی که می‌خوام برسه
روغن نریختم، کف ماهیتابه رو چربم نکنی بهتره بنظرم

یه تخم مرغ
شکر اگر میدی بهش ۱ ق غ
ماست ۳ ق غ
روغن ۲ ق غ
آرد ۴ ق غ
بکینگ پودر نصف ق چ
شکر و تخم مرغ و با هم بزن بهش ماست و روغن و بکینگ پودر و اضافه کن آرد و کم کم اضافه کن تا غلظتش از ماست سفت تر شه ولی از مایه کیک شل تر ماهیتابه رو یکم چرب کن بزار خوب داغ شه بریز در تابه رو بزار روش حبابی شد برگردونش

یه موز له کن
چهارتا قاشق غذاخوری سر خالی آرد
یه دونه تخم مرغ
کمی وانیل
یه قاشق روغن زیتون
سه یا چهارقاشق شیر اگه شیرخشکیه از شیر خودش درست کن بریز براش
خوب هم بزن اگه سفت بود باز شیر اضافه کن
نباید مثل مایع کیک سفت باشه قوامش باید مثل فرنی باشه

سوال های مرتبط