۲ پاسخ

خودش نی داره چسب هم داره

یه نی کوچولو داره باید بزاری توسوراخش فوت‌کنی وقتی باد شد نی برداری دیگ‌خالی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته نهم بارداری
مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری