۲ پاسخ

نی و بزن همونجایی باهاش باد کردی
خالی میشه
یه کوچولو بیشتر بده بره داخل

یکم محکم باید فشار بدی نی رو داخل جایی که باد کردی و یکم بیشتر فروکنی تو بعد خالی کنی!!

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته نهم بارداری
مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری