مامانا از این بادکنک عددی‌ها گرفتم چطوری بادش کنم؟

۳ پاسخ

واینمیسه عزیزم اگ هلیومی نباشه میفته

نی بنداز توش باد کن. فقط مواظب باش سوراخ نشه. اون قسمتی که باید نی بذاری فلش زده

نی بنداز توش و باد کن

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری