چرا بادکنک عددی رو باد میکنم بعد چند لحظه بادش خالی میشه؟

۴ پاسخ

چسب نامرئی ونخ نامرئی از تولدیا میگرفتی بعدبه سقف خونه بادکنکها رووصل میکردی اینجوری هزینش خیلی کم میشد۱۰ متر هم روبان میگرفتی پاپیون درست میکردی اونا روهم از سقف بانخ نامرئی آویزون میکردی خیلی شیک میشه کیکش روروی سرامیک کف خونه بزار ازش عکس بگیر

همون جا که خریدی میدادی برات باد کنه هزینه هم نمیگیرن
بعد اینکه باد کردی جلوی سوراخش چسب بزن

سوراخه

عزیز میدادی خودشون باد کنن هلیوم پر کن چون واینمیسه ایطور و منم قبلا از این بادکنک شکلی خودم کرفتم باد کردم بادش خالی میشد

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری