۳ پاسخ

اگه گاز نگیره نترکونه ۳ الی ۴ روز میمونه تا یک هفته

بادشو خال کن بزار فریزر، تا مدتها میمونه

والا بادکنک های تولد پسرم
هنوز موندن
۲۵ روز هم گذشته ازشون

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری