اول ارد رو تفت میدم بوی خامی اش ک رفت و یکم طلایی شد بهش کره رو اضافه میکنم ولی زیاد با کره تفت نمیدم ک رنگ کاچی تیره نشه
بعد واسه شربتش هم اب و یه تیکه کوچیک نبات رو میزارم رو شعله تا نبات حل بشه وقتی حل شد اروم اروم ب ارد و کره اضافه اش میکنم و سریع هم میزنم
اخرش هم پودر بادوم و پسته و گردو میریزم
من هنوز تست هل و زعفرون رو نگرفتم ولی اونارم میشه زد
زردچوبه هم میشه زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.