خانوما برای بچه هاتون چجوری کاچی درست میکنید؟

۱ پاسخ

اول ارد رو تفت میدم بوی خامی اش ک رفت و یکم طلایی شد بهش کره رو اضافه میکنم ولی زیاد با کره تفت نمیدم ک رنگ کاچی تیره نشه
بعد واسه شربتش هم اب و یه تیکه کوچیک نبات رو میزارم رو شعله تا نبات حل بشه وقتی حل شد اروم اروم ب ارد و کره اضافه اش میکنم و سریع هم میزنم
اخرش هم پودر بادوم و پسته و گردو میریزم
من هنوز تست هل و زعفرون رو نگرفتم ولی اونارم میشه زد
زردچوبه هم میشه زد

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی