۱۱ پاسخ

بده بابا از قدیم میدادن اجی های من که به همه بچه هاشون دادن ماشاءالله یکی از یکی بهتر تازه خواهر من خودش دستیار یه دکتر گیاه پزشکی بود دکتر بهش گفته بود. خوبه

من ندادم و برای زردی بچه از روز دوم شیر کمکی دادم ادرار کنه که دفع بشه و دمای اتاق از ۲۵ بالا نبردم و بچم زردی نگرفت

اره میدن تو شیشه کوچولو

این روشا منسوخ شده مگه روستا زندگی میکنیم ک ازین کارای قدیمی کنیم خطرناکه گوش نکن ب بزرگترا. ی خانومه ب نوزادش دادبود توبیمازستان داشت گریه میکرد میگفت نمیدونم روده بچش چیشده

من یه قاشق چایخوری دادم
نمیدونم تأثیری داشت یا نه چون به خاطر زردی بیمارستان هم بستری شد

من دادم

لطفا از این کارا نکنید شما شیر بدین به بچه زود زود دفع کنه زردیش رفع میشه

دکتر به ما گفت اگه یوبوست داشت بده تا حالا ندادم

بهتره از درمان مجاز استفاده کنی

نده برای چی بدی ؟بچه تا ۶ماه فقط مجازه شیر مادر یا شیر خشک بخوره

بله من دادم

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی