لباس دخترم ♥️😍

تصویر
۸ پاسخ

منم همین ها گرفتم ولی کراپش مشکیه
خیلی تو تن قشنگ هستن

کراپ چند گرفتی ؟!

من برای دخترم گرفتم‌یکم شباهت میده بهش ۹۰۰ تومن

خیلی قشنگه

مبارکش باشه عزیزم از کجا گرفتی براش بازار شاهچراغ باز هست به نظرت؟
شلوارش چند گرفتی گلم به نظرت از این مدل شلوار ها بگیرم واسه دخترم پشیمون نمیشم؟بخاطز گشادی و اینها

😍😍😍😍

به خوشی تن کنه گلم

مبارکش باشه عزیزم

مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۲ سالگی
مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی
مامان مهرسام ونیلسا مامان مهرسام ونیلسا ۲ سالگی
مامان آیلای من👧🏻🍓 مامان آیلای من👧🏻🍓 ۲ سالگی
مامان قندعسل
💕نورا💕 مامان قندعسل 💕نورا💕 ۲ سالگی