منم همین ها گرفتم ولی کراپش مشکیه
خیلی تو تن قشنگ هستن
کراپ چند گرفتی ؟!
من برای دخترم گرفتمیکم شباهت میده بهش ۹۰۰ تومن
خیلی قشنگه
مبارکش باشه عزیزم از کجا گرفتی براش بازار شاهچراغ باز هست به نظرت؟
شلوارش چند گرفتی گلم به نظرت از این مدل شلوار ها بگیرم واسه دخترم پشیمون نمیشم؟بخاطز گشادی و اینها
😍😍😍😍
به خوشی تن کنه گلم
مبارکش باشه عزیزم
مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.