۳ پاسخ

من گرفتم مدلش قشنگه ولی دخترم لاغر بود از شونش میوفتاد اون بندا ک گره زده ب سر شانه اونجا بردم عوض کردم

واسه الان؟ سرد نیس؟ من موافق پیراهنم

ن خوشگله

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی