فرزندپروی زایمان بچه کودک..#مادر

تصویر
۲ پاسخ

من توستر دارم رو ۱۷۰ میذارم.

آره میشه عزیزم من المنت بالا وپایینو با هم روشن میکنم رودرجه ۲۰۰ولی باز درجه ها فرق دارن خواهرم رو۲۲۰میزاره

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی