۱۵ پاسخ

من خط میبینم

فک کنم مثبته یه هاله میبینم من

اگر زود هاله اندخت بله

مثبته

بله.

دوباره بزن

منفیه

نه خط تبخیر

ننننع

منفی خطی که دیده نمیشه

کاملا منفی خیالت راحت

منفیه اون هاله ریز محسوب نمیشه اگه کمتر از بک دقیقه مثلت پررنگ دیدی دیگ بارداری

چند روز بگذره دوباره بزن

هاله داره عزیزم فردا صبح هم یکی بزن

منفییی

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 🧸🖇️ مامان 🧸🖇️ ۸ ماهگی
مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی