۱۶ پاسخ

سلام بنظرم اینا کیفیتشون پایینه و به علاوه یه سری چیزا داره که استفاده نمیشه ... مثلا کجا به نوزاد شورت میپوشونن ... تیکه ای بهتره و مناسبتر میوفته برات ... البته بازم نظر خودتون مهمتره .🙂

خوبه عزیزم قیمتش خیلی مناسبه

خیلی قیمتش خوبه مفته مفت

یدونه رامپر داره فقژ بعد همش استین کوتاهه

نسبت ب قیمتش ب صرفه هست ب نظرم من 4 سال قبل برا دخترم 20 تیکه گرفته بودم اون موقع 800 بود قیمتش الان که مفته 5 تیکشو 500 گرفته بودم

اگه جنسش خوب باشه خوشگله

چقدر قشنگه منم میخوام قیمتش که عالیهه

اگ جنسش خوبه بگیر قیمتش خیلی خوبه ولی سعی کن روزای اول لباسای نی نی رو نخ پنبه بگیری چون پوستشون حساسه. بعد اگ مارک خوبی بگیری شنیدم سایز صفرش تا سه ماهشم جواب میده

چقدنازهههههه

خوبه بنظرم

من خریدم از سانی بی بی
خوب بودن نسبت به بازار وقیمت های سایت های دیگه برام ارسال شد

مارکش چیه؟
من پنج تکه مارک دانلو گرفتم 1700

قیمتش خوبه

خوبه قیمتشم خوبه
از چع سایتیع؟

خوشکله والا،اگه ک جنسش خوب باشه می ارزه

خیلی نازه♥️♥️

سوال های مرتبط