اتفاقا خوبه که تااون هفته نری
منم تقریبا بارداریم با شما نزدیکه.بنظرم به ویزیت انلاین بگیر که تاریخ سونوتو بنویسه برات استرستم کمتربشه
ممنون
منم ۶ هفتمه ولی یکم کمر درد دارم بنظر شما خطر ناکه
نه عزیزم خیلی وقت خوبیه اتفاقا
من۹هفته رفتم
برو بیمارستان اونجا واست هم سونو بنویسن هم قرص فولیک اسید و د۳ چون خوردن اینا از واجباته
نگران نباش اتفاقا بهتره کمتر استرس میکشی
بنظرم دو روز دیگه ازمایشتو تکرار کن که خدایی نکرده خارج از رحم نباش عزیزم سونو نرفتی عیبی نداره اما تکرار بتا انجام بده
اگ میدونی تیرویید نداری غلظت خون نداری سابقه سقط نداری مشکلی نداره
برو پیش فریبا نوحی هست الان
البته توضیح نمیده اصلاااا ولی دستگاهش خوبه
آب انار هم بخور میگن واسه تشکیل قلب بچه خیلی موثره
نه اشکال نداره چاره ای هم نداری.
فقط مراقبت کن از خودت زیاد راه نرو به خودت فشار نیار ک بارداری خوبی داشته باشی سه ماهه اول خیلی مهمه خیلی باید مراقبت کنی
تا۱۰ هفته وقت داری
شما اصلا سونو رفتی ؟
ن اتفاقأ خیلیم وقت خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.