بچه ها دکتر بهتون گفته از هفته چند آسپرین بخورین

۱۲ پاسخ

من از همون هفته های اول که فهمیدم حاملم میخورم

از اول میخورم

من از ۱۹ هفته تا الان شبی دوتا میخورم

براچی میخورین

12 هفته

از ۱۳ هفته دارم میخورم

من از حدود ۲۰ هفته میخورم

من از اول بارداری میخورم

من از همون اوایل نوشت

شما براچی میخورین؟

من از ده هفته میخورم

من ۱۶هفته ک رفتم برام نوشت شبی یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری