۳ پاسخ

نبردی دکتر ببر

فقط اکه با ۳۸ یا بالای ۳۸ رسید شیاف بزار زیر اون قطره استامینوفن بده اگر پایین نیومد ایپوپروفن اکه دیکه دیدی بالاست و پایین نمیاد شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار چون شیاف دما رو یه هو میاره پایین حتی زیر ۳۶ یا ۳۵ باید با احتیاط براش مصرف کنی گلم

استامینوفن ۱۲۵

سوال های مرتبط

مامان طلاخانوم🧚‍♀️ مامان طلاخانوم🧚‍♀️ ۱۲ ماهگی