من نه هنوز پوفیلا میدم
بله گلم ما میدیم خیلی هم دوستداره نوشجونش عزیزم
اتفاقا امروز تو فکرش بودم دختر منم دوس داره نمیدونم چه خاصیتی داره ب نظرم خیس کن داخل شیر نرم بشه خدایی نکرده خطر خفگی هم کمتر میشه
نه من ندادم دخترم من شیرینی ولی خیلی دوست دارد
زیر دو سال نده بهش، من دادم، یه تیکه های سفت چسبیده بود رو زبونش
بزور درآوردم
ممکن بود به گلوش بچسبه
اره خیلی دوست داره جایی نگرانی هم نداره چون میزاره تو دهن اب میشه نمیوره گلوش
ن ندادم
زوده هنوز مواظب باش نپره تو گلوش خدایی نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.