گندمک ب بچه هاتون میدین؟
یادادین؟

تصویر
۸ پاسخ

من نه هنوز پوفیلا میدم

بله گلم ما میدیم خیلی هم دوستداره نوشجونش عزیزم

اتفاقا امروز تو فکرش بودم دختر منم دوس داره نمیدونم چه خاصیتی داره ب نظرم خیس کن داخل شیر نرم بشه خدایی نکرده خطر خفگی هم کمتر میشه

نه من ندادم دخترم من شیرینی ولی خیلی دوست دارد

زیر دو سال نده بهش، من دادم، یه تیکه های سفت چسبیده بود رو زبونش
بزور درآوردم
ممکن بود به گلوش بچسبه

اره خیلی دوست داره جایی نگرانی هم نداره چون میزاره تو دهن اب میشه نمیوره گلوش

ن ندادم

زوده هنوز مواظب باش نپره تو‌ گلوش خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۴ ماهگی
مامان آریا جون مامان آریا جون ۲ سالگی
مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱۶ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۲ سالگی
مامان لِنا⭐️ مامان لِنا⭐️ ۲ سالگی