ازاین گندمک ها خوبه بدم ب دخترم؟

تصویر
۶ پاسخ

من دخترم که میخورد دم دل میکرد ویبوست میگرفت

اره خیلی خوبه دکتر میگف

نمیدونم خوبهدیا نه ولی پسر من عاشقشه😁

عجب چیزی نشون دادی ها
بخرم منم
نوش جون عروسکت بشه

وای فکر خوبیه‌ها منم براش برم بخرم همیشه فکر می‌کنم چی باید براش بخرم که بعضی اوقات بهش بدم بخوره

بله پسر من میخوره هرازگاهی

سوال های مرتبط

مامان آیانَم مامان آیانَم ۱۶ ماهگی