مامانا ازاین بستنی خشکا میشه بدم دخترم ؟

۳ پاسخ

اگه حساسیت نداره اره ولی سعی کن زیاد ندی قند خیلی بالایی داره

آره

من دادمش ۱بار😬

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی