۴ پاسخ

آره یخی رو خیلی دوست دارن

من هرروز میدم حتی کاکائویی هم میدم بهش

آره فقط کاکائویی نده... روزی یه نصف بستنی لیوانی میتونی بدی

آره به جز کاکائویی بده بهش

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان پرنسس کوچولو 💓 مامان پرنسس کوچولو 💓 ۲ سالگی