سلام دخترم و بهش بستنی بدم ضرر نداره

۳ پاسخ

بله به خاطر قند بالاش خوب نیست بدین بهشاسهال میشه بچه

ندادم دیگه گفتم بزار خودش هر وقت خواست بهش بدم

من تا حالا بهش ندادم

سوال های مرتبط