بنظرتون کدوم؟؟وچی بزای زیرش بگیرم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اولی به نظر منم شیک تر هس

اولی بنظرم طرهش خاص تره
میتونی با زیر دکمه بدی

اولی خوشگله از کجا میخوای بگیری؟

اولی
با دورس قشنگ میشه

اولی قشنگ تره

اولی قشنگتره

اولی ساده تر و شیک تر هه

دو با یه زیر دکمه سفید برا زیرش

اولی قشنگ تره

دو خوشکتره

2222222222

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🤍رستا🤍 مامان 🤍رستا🤍 ۲ سالگی