منم ۱هفتس فرتیل ایدمیخورم رفتم سونودادم باعث کیست شده تخمدان راستم فعاله ،چپم کیست ریزشده آیاامکان بارداری هس
فرتیل اید ابواست اینا واسه تقویت تخمک ایناس
اگ اقدام داشتی مرتب شاید باردار باشی
دیروز هم تست بی بی زدم منفی بود حالا چیکار کنم
من دیروز موعودم بود هنوزپری نشدم چرا؟
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.