۵ پاسخ

منم ۱هفتس فرتیل ایدمیخورم رفتم سونودادم باعث کیست شده تخمدان راستم فعاله ،چپم کیست ریزشده آیاامکان بارداری هس

فرتیل اید ابواست اینا واسه تقویت تخمک ایناس
اگ اقدام داشتی مرتب شاید باردار باشی

دیروز هم تست بی بی زدم منفی بود حالا چیکار کنم

من دیروز موعودم بود هنوزپری نشدم چرا؟

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد قصد بارداری