۴ تا جوراب ۱ میلیون
هیچی دیگ علی برکت الله 😏






پوشک
مای بی بی
جیش
تب
نینی
مادر
فرزند

تصویر
۲۳ پاسخ

جنسی ام نداره که حدعقل برند بود باز چیزی
خیلی گرون گرفتی خواهر پرپرش اینا بهش ۳۰۰ میخوره البته بجز جواراب شلواری

تنها چیزع مُفت جون آدماست!

وای وای چخبره
مگه مارکش چیه؟

دقیقا من به هرکس گفتم چهار تا جوراب گرفتم حدودا ۸۰۰ شده تعجب می‌کنه😐

الان میان میگن میخواستی نخری
واجب نیس که
به جاش پای لخت بزار تو کفش ولی نزاریم دشمن به مرزامون حمله کنه😂😂😂

عزیزم جنس با جنس فرق میکنه کرم و سفیده جنسشون خوبه اینا که میگن چندامیدن ۱۰۰/۲۰۰اینا پلاستیک خالیه

ولی جنس داره معلومه😅

ابریشمه خواهر😂😂💔💔😵‍💫

من ۳تا رو گرفتم ۳۰۰🤣🤣🤣

چه خبرههه من همون نایک رو گرفتم ۷۰🥴🥴🤣

عوضش امنیت داری عزیزم😁

واااای ۵۰۰ جوراب شلواری چ خبرررره اتفاقا منم مث همین همین رنگ برای دخترم میخام اره دیگ مملکت نیست ک خر تو خره کی ب کیه میندازن ب هم

منم ديروز سه حفت واسه همسرم خريدم شد ١٢٠٠ 😟

قیز باها المیسان😅
مبارک دی گوزل شادلیخ لاردا😍

چ خبره
جورابشلواری گرونه ولی جوراب نه

منم ۲تا گرفتم جوراب شلواری با جوراب ساق بلند ۷۵۰
جنس با جنس فرق میکنه

منم دوتا جوراب بچه گرفتم ۲۰۰ تومن همینه فیمت دیگه

چخبره انقدر مگه طلا

چه اشکال داره تن مسولین سلامت

😐😐وا یاخدا

دیروز دوشنبه بازار ۶ تا رو میداد ۲۰۰ نگرفتم😂

برند خاصیه؟ نایک اصله؟

نخ ابریشمه ؟😂

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین ۳ سالگی