۵ پاسخ

من رفتم دکتر
شربت دیفین هیدرامین ساده گفت غرغر کن بعد قورت بده
نشاسته یکمی با آب گرم قاطی کن آروم آروم بخور
لوراتادین و سفکسیم 400 هم هر 12 ساعت
ی سرم هم وصل کرد با 3 تا آمپول ریخت توش
گفت که عفونت کرده گلوت. بعد از خوردن سفکسیم خیلی بهتر شدم. برا من سرما خوری نیست گلو درد و خلط گلو

فقط ابلیمو عسل و نشاسته رو اب جوش و هر دو ساعت اب نمک با اب جوشیده ولرم غرغره کنین

شربت دیفن هیدرامین قرقره کن

نشاسته بپز با مغز بادوم خورد کن بریز داخل نشاسته خیلی خوب عمل میکته

هر ۱۲ ساعت یدونه لورتادین بخور هر ۶ساعت یه قاشق دیفن هیدرامین ساده قرقره کن

سوال های مرتبط