تا دهک ۵ میدن کالابرگ هست
دهک یک تا هفته
ما نمیگیریم
ربطی به شیر خشک نداره کلا دهک هفت به پایینو میدن
بله من بچم شیرخشکی هسته میدن بهم
دهک اتا۵
ب همه میدن ما ۵ یا ۶ هستیم میگیریم
سلام الانم طرح یسنا رو واریز کردن یانه مال این ماه رو
دهک ۱تا۵میدن ما۵هستیم ن من بچم شیرخودمومیخوره
دهک یک تا پنج ... بعله من بچم شیر خشکیه
دهک ۱ تا ۴ تعلق میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.