۹ پاسخ

تا دهک ۵ میدن کالابرگ هست

دهک یک تا هفته
ما نمیگیریم
ربطی به شیر خشک نداره کلا دهک هفت به پایینو میدن

بله من بچم شیرخشکی هسته میدن بهم

دهک اتا۵

ب همه میدن ما ۵ یا ۶ هستیم میگیریم

سلام الانم طرح یسنا رو واریز کردن یانه مال این ماه رو

دهک ۱تا۵میدن ما۵هستیم ن من بچم شیرخودمومیخوره

دهک یک تا پنج ... بعله من بچم شیر خشکیه

دهک ۱ تا ۴ تعلق میگیره

سوال های مرتبط