۴ پاسخ

هنوز ب همو ۴۰۵ ها ندادن ب ما ک قطعا نمیدن

نوزاد های ۴۰۵

اینو بخون

تصویر

نه فقط مادر های که فروردين به بعد به دنیا آمدن بچه هاشون 😅 بچه من ۱۸ به دنیا امد شوهرم میگفت چی میشود یه ۱۱ روز نگه اش میداشتی 😅

سوال های مرتبط