۲ پاسخ

مادرشوهر من توش سیرابی هم میزنه خیلی خوشمزه مبیشه

ما که گندم نخود لوبیا میپزیم پخته که شدن روش لپه با گوشت چرخ کرده مثه قیمه درس میشه میریزیم روش عدس هم دلبخایی البته تو پخت گندم، نخود لوبیا جدا پخته میکنیم بعد می‌زنیم تو گندم آب قلم می‌زنیم با روغن پیاز سرخ میکنیم ادویه میزنیم

سوال های مرتبط

مامان زندگیم 😘 مامان زندگیم 😘 ۳ سالگی