شربت یا قرص انگل بده خوب میشه نگران نباش
من شنیدم ۴ حبه سیر رو له کنی تو یه استکان شیر بزاری دم بکشه اونو تو سه قسمت کنی تو یه روز ۳وعده اونو بخوره
ببرش دکتر دارو بنویسه
من یبار تو پی پی اش دیدم بعد رفتم آزمایش دادم کفتن انگلی مشاهده نشده بعدش از دکتر پرسیدم کف تو بدن همه آدما هسش ممکن تو میوه بوده باشه و …درمان خونگی ماست توش سیر رنده کن بده بخوره خیلی تاثیر داره
قرص مبندازول ۱۰۰ رو ۵ روز ناشتا باید بجوه یا پودر کنید تو آب بریزید بدید بچه بخوره
پسر من چون همش یبوست میشه دکتر گفت هر ۶ ماه باید استفاده کنه
عزیزم از کجا فهمیدین؟ علائمشچیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.