به نامخدا هیچ کاری .
هیچ کاری نکردم شاید فردا برم اصلاح
روز عید هم همیشه یک ساعت به سال تحویل هفت سین میچینم
اینههه فقط
هیچییی
هفت سین نگرفتم
اصلا دل و دماغ عید نبود بخاطر جنگ
یذره ته دلم خوشحال بودم که پسردایی شوهرم دو روز پیش فوت کرد همه عزادار و ناراحتن کلا عید نداریم
من پول نداشتم فقط شروع کردم سرمو با تاید بشورم که ریزشم کم بشه😵💫😅
ایشالله خدا بخواد کاشت مژه فردا😂
اصلاح صورت🤷♀️
مگه دلخوشی هم برامون گذاشتن که کار دیگه ای انجام بدیم
فقط ژل لب زدم و خونه تکونی دیگ هیچی کاشت هم وقت نداد گف پر شده
فردا میخوام برم. با یه کووووه پشم میرم. میخوام ناخن بذارم، اصلاح و پاکسازی ، رنگ مو
ما که تهرانیم هیچ کاری نکردیم
من بوتاکس کردم ، ناخون ترمیم رفتم ، فردا هم نوبت مژه دارم .
غیرازچن دست لباس توخونه ای برای بچم هیچ دیگه ای نخریدم
اینه ولی دوسش ندارم 😐
اینم هفت سینم
من مژه گذاشتم امروز
فردا هم وقت ناخن دارم
رنگ مو هم گذاشتم فردا مامانم باید برام ترمیم هم بکنه
همین🫠♥️
فردا برم لوازم هفت سین بگیرم یه ماه پیش مانتو گرفتم با شلوار یه شال مخام بگیرم برا دخترمم لباس نخریدم. پریودم غم عالم اومده سراغم. کارامو کردم خونه تکونیم تموم شده ولی خب حس حال عید نیس. ولی ادم ب امید زندس
ایشالا سال جدید سال خوبی باشه همه خوشحال باشن هیچ جای دنیا غم نباشههه
هیچی دوست دارم موهامو پروتئین کراتین کنم نمیدونم انجام بدم یا نه 😅 چون موهام کمپشت شده دودل هستم
هیچی 😂 اصلا دل و دماغش نیست
فقط فردا نوبت مژه دارم
هیچ کار زیبایی نکردم فقط یکم ابروهام تمیز کردم هفت سینم هنور نجیدم
هیچ کار زیبایی نکردم فقط یکم ابروهام تمیز کردم هفت سینم هنور نجیدم
استراحت مطلقم بخاطر هماتوم
هیچی نگرفتم براخودمو پسرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.