۱۰ پاسخ

فریباجون خوبی ؟
هنوزم درگیری شما
من که بیخیال شدم دیگه 🥺 خودمو همسرم دیگه ناامید شدیم😭😭😭😞

ن متاسافنه انشالله سری بد مثبت شه🥺

ن متاسفانه

خانمای گل ناراحت وناامیدنباشید انشالله به موقع باردارمیشیداونم چندقلوآمادهاین😜انشالله شرایط بهتربشه شماهم استرس یاترس نداشته باشید بهتره

ولی بارداری شیمیایی بود

ن منفیه

متاسفانه منفی

ن متاسفانه
صبر کن چند روز دیگه

من نمیبینم چیزی

عکس نمیاد چرا؟

سوال های مرتبط

مامان یه بچه😍 مامان یه بچه😍 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 😍 مامان هدیه خدا 😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
نسترن نسترن قصد بارداری
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری