۸ پاسخ

پماد سوختگی آردن بزن مال کهنه است اگه نمیتونی مای بیبی کنی زود ب زود عوضش کن یا محافظ کهنه بزار

به کهنه حساسیت نداره؟

پماد آد بزن خیلی خوبه

پماد کالاندولا بزن خوب میشه

یا سوخته یا حساسیته . ببر دکتر نشون بده

سوخته یا حساسیت داشته

روزا کهنه میبندم

اینه ماماناا...

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان سیدمحمد مهدی مامان سیدمحمد مهدی ۱۶ ماهگی