به زودی داداشت بابات هم میزنه
میتونید شکایت کنید موقعی ک میزنه
یعنی چی اینکار
داداشت چند سالشه؟ با زنش چطوره؟
بگو مهریه شو بذاره اجرا از روی مغازه اینا پولش رو بگیره
داداشت مامانتو زده بابات هیچی نگفته
خیلی بده اینجوری
چرا باید قلدور باشه
بزرگتری نیس تذکر بهش بده مثلن پدربزگ یا دایی
خیلی ببخشید ولی داداشت خیلی بی غیرت ادم رو مادرش دست بلند میکنه و بدتر از اون باباتع ک نمیتونه جلو بچشو بگیره اینهمه بدبختی بکش بچه بزرگ کن اخرم بچه بزنه ادمو عجب دوره زمونه ای شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.