شماره تو عوض کن بگو به شوهرت سوخته یکی دیگه بگیر
فقط بی محل کن خودش خسته میشه
اینکه خیلی راحته تو هر برنامه ای هسی بلاکش کن بعدم دعوت به گروه یا کانال رو روی مخاطبین بزار اینجوری کسایی که شمارشونو نداری نمیتونن تو گروه یا کانال ببرنت
اگه از خانوادش حساب میبره برو پیششون بگو من از ابرو دارم جلو پسرتون بگیرین که اگه همسرم بفهمه براتون بد میشه
کافی یبار جواب بدی
همین میکنه آتو میکنه تو چشمت
تهدید میکنه
فقط بلاک
بلاک بلاک و بی تفاوتی
یه وقتی بهش پیام ندیا اصلا جواب نده که بعدا برات دردسر نشه
کاش به یه بهونه ای سیمکارتتو بشکونی
یا یهو بگو دلم سیم کارت دائمی میخواد
یه چی بهونه کن
برای خودت نزار چرا بایستی برات مهم باشه وقتی کاری نکردی
به هیچ عنوان جوابشو نده اصلا و اصلا چه جوری شمارتو پیدا کرده؟؟؟
حتی وقتی میخوای بگی مزاحم نشو هم اونم نگو اصلا اصلا اصلا جواب نده
به هیچ وجه جوابشو نده
دیگه پیدات نمیکنه
بنظرم به شوهرت بگو
عوض کردن سیمکارت بهترین و درست ترین راه حل خواهرم دیگ فکر کردن نداره صبرم نکن هرچه زود اقدام کن دلیل زیادی هم هست ب شوهرت یا هرکی بگی خطمو عوض کردم راحت وتمام
وای چقدر سخت نمیتونی مثلاً شمارتو عوض کنی ؟ تنها راهش فقط بی محلی و بی توجهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.