#فرزندپروری#پوشک#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

وای ما یه زمین خریدیم خیر سرمون
خدا برا هیچکس نیارع
زمینه مشکل دار شد
بدبختی کشیدم تا مشکلشو حل کردم
ی سال زمان برد
بعدم خونه سازی خیلی سخته
واقعا ما پیر شدیم بااین خونمون
خداشاهده همش میگم کاش کلنگی میگرفتم ولی این خونه رو‌نمیساختم
بنا یه روز میومد ده روز نمیومد
الموتوربند بهونه میاورد دیر ب دیر میومد
مصالح ثانیه ای قیمتش بیشتر میشد
۶ماه زمان برد تا کارای بخشداریمو انجام دادم
بعد از یک ماه تازه ابمونو وصل کردن
کنتور گاز گفتن ۶ماه زمان میبره تا بیارن
برقم که کنتورش هنوز مونده خیلی عذاب کشیدیم
انشاللع زودتر برم توخونه هام

خیلی سخته من باشم اصلا ریسک نمیکنم

وای هم دردسرش زیاده و هم خرج اش
الان واحد آماده بخری خیلی به نفعه

خودت چی حس میکنی؟ حست میگه از پسش بر میاد؟

اگه چند طبقه بسازه که بدید دست مستجر خوبه
ولی الان خونه ساختن خیلی سخته
همه چی روز به روز گرونتر میشه

تو کار ساخت و ساز نیست
اما الان خونه ساختن خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان قلب من مامان قلب من ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی