#فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

فکر کن خدا کنارت صندلی شاگرد نشسته ،منم از پارسال عید خودم دیگه تنها نشستم

بسم الله بگیر بروو امروز بری دیگه تمومه ترست میریزه

همین اولین بار راننده ات میکنه موفق باشی

یبار باید بری تا ترست بریزه

تا تنهایی نشینی راننده نمیشی یه آیت الکرسی بخون و بچه رو جای مناسب بذار برو

به نظر من برو بزار ترست بریزه

با اعتماد بنفس برو ، ما خانما هر کاری که بخوایم و میتونیم انجام بدیم

آیه الکرسی بخون و شروع کن.هر کاری داره یه اولین باری

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان قلب من مامان قلب من ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی