خواهر شوهر من عادت داره هم خودش عیدی کلان بگیره هم بچه هاش از وقتی ازدواج کردیم بهشون میدادیم منم پیش خودم میگفتم اشکال نداره بچه دار بشم جبران میکنن ، اولین عید دخترم هیچی ندادن هیچی هیچی در حالیکه چند روز قبل عید عیدی خودشو براش بُردیم داشتم پاره میشدم که اینقدرررررر بی شعورن عصبانی شدم به همسرم هم تذکر دادم به مادرشوهرم هم گفتم اونم گفت آخی گناه داره ولش کن اون شوهرش پول نمیده گفتم بلدن بگیرن بلد نیستن بدَن ، دیگه الان سه سال گذشته نه به خودش عیدی میدم نه به بچه هاش
خب از منم همینن نفری۱تومن به خودشون داده وبچه هاشونم جدا اینجا رسمه نفری ۲۰۰ دادن بچم.حرص چیو بخورم جهنم دیگه اون به سخاوت خودشون برمیگرده که ندارن
عزیزماون خواهره عیبی نداره یه تومن داده واسه خواهرش دیگه اونم دویست داده برا بچت انتظار داشتی یه تومنو برگردونه به خودت من شوهرم به خواهرش ۵۰۰ داد به بچه هاش هرکدوم دویست اونم شوهرش به بچه های من هر کدوم صد داد
منم برای عیدی ناراحت میشم خداروشکر امسال نه کسی به بچم عیدی داد نه من مجبوربودم عیدی بدم اصلاخوشم نمیاد چون بیشترناراحتی پیش میاد
شاید دستشون خالی بوده
من ب بچه بردارشوهرم ۲۰۰عیدی دادم .بعد ک رفتیم خونشون همون ۲۰۰تومن داد ب من گفت عیدی دوتا بچه هات .خیلی ناراحت شدم .گفتم دیگ اصلا رفت آمد نمیکنم باهاشون .بچمم ک دنیا اومد ۱تومن کادو داد همون ۱ملیونی ک من پارسال ب بچه اون کادو داده بودم
ماهم امسال عیدی دادیم بهبچه های خواهرشوهرم اونام حتی یه هزاری ندادن
فقطدلممیخواد شوهرمو پااره کنم
ما دو تومن عیدی دادیم اونا ۵۰۰ دادن😄
شوهر من که نفری ۵ تومن داد بهشون😅اونا هیچیی ندادن.کاش حداقل ۲۰۰ مینداخت تو پاکت🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.