فرزندپروری
پوشک
شیرخشک.

تصویر
۷ پاسخ

من دیروز اینقدرگریه کردم آخه بی برقی وابی میخا چطورزندگی کنیم الهی خدارحمت بیاد به بچه های بی گناه

ندا بیا تاپیکم بخون

چون دیدم تو تاپیک های دیگه خیلی نگرانی گفتم بگم
ان شاالله که این اتفاق نمیفته ولی اگرم بیفته بی برقی کامل اتفاق نمیفته چون ایران بالای صدها نیروگاه داره بحثش طولانیه نمیشه همهرو توضیح داد من همسرم متخصص برق هست

تصویر

دلم خونه😭😭
خودم شهرستان شوهرم کرج بخدا دارم دق میکنم کلی برا عید نقشه داشتم همش خراب شد😭😭
خدا کنه الانم تموم شه باز خوبه

منم دلم واس خونم تنگ شده ینی میشع جنگ تموم شه بریم سر خونه زندکیامون🫠

مسکونی زدن قم؟

چیشده خاهر

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان 🧒🏻💕Diyarjoon مامان 🧒🏻💕Diyarjoon ۳ سالگی
مامان آلو مامان آلو ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی