#فرزندپروری#شیرخشک#پوشک#مولتی#فرزندپروری

تصویر
۴ پاسخ

استین کوتاه و شلوارک خوبه

من واسه آراد ۴تا تیشرت شلوارک گرفتم. دوتا رکابی با از این شلوارکا ک روش عروسکی هسش

رکابی برای خونه خوبه ها ولی نمیتونی جایی بپوشه مثلا خونه مادربزرگ چون تو چشم میاد بچه

تیشرت شلوارک
تیشرت شلوار
رکابی خیلی خوب نیست بنظر من

سوال های مرتبط

مامان 🧒🏻💕Diyarjoon مامان 🧒🏻💕Diyarjoon ۳ سالگی
مامان 🍭🍬ماهلین🍭🍬 مامان 🍭🍬ماهلین🍭🍬 ۳ سالگی