استین کوتاه و شلوارک خوبه
من واسه آراد ۴تا تیشرت شلوارک گرفتم. دوتا رکابی با از این شلوارکا ک روش عروسکی هسش
رکابی برای خونه خوبه ها ولی نمیتونی جایی بپوشه مثلا خونه مادربزرگ چون تو چشم میاد بچه
تیشرت شلوارک
تیشرت شلوار
رکابی خیلی خوب نیست بنظر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.