فرزندپروری شیرخشک پوشک

تصویر
۵ پاسخ

شوهرت مستقیم بهش چیزی نمیگه؟؟؟
چند سالشه خداوکیلی

چقد بیشعوره،من خونه داداشم روبروی خونه بابامه،وقتی ما میریم زن داداشم اگه دیر بیاد مامان و بابام بهش زنگ میزنن میگن چرا دیر اومدی بچه ها اینجان تو هم بیا پیششون...امسال عید براش یه شومیز خریدن ۱۵۰۰انقد که دوسش دارن ما هم اصلا حسودی نمی‌کنیم بهش والا دوست دارم مامان و بابام بیشتر هوای اونو داشته باشن تا ما رو...

اگه مادر شوهر و پدرشوهرت چیزی نمیگن و فقط خواهرشوهرت میگه تو هم با خنده بگو اینجا خونه بابا و مامان شوهرمه یا بگو اینجا خونه بابابزرگ محمده دوست داریم باشیم هر وقت خونه تو اومدیم حرف بزن

عزیزم وقتی منت میزارن چرا زودتر نرفتین خونتون؟
اگ ارزش قائل باشین برای خودتون نمیومندین اونجا
اون ک تکلیفش روشنه شعور نداره

ب آقات بگو بهش بگه خونه توعه مگ بزرگتری می‌کنه اینجور آدما از سمت برادرشون حرف بخورن خیلی براشون ک و ن سوزی میمونه

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی