من ژنو بایوتیک میزنم 🤌🏻
ویتالیر
ام کیو
برایت مکس
هرکدوم یه چیزش خوبه
مرطوب کننده ام کیو خوبه
ضدافتاب برایت مکس خوبه
ژل شستشو ویتالیرخوبه
پوست من دهیدراته و خشک هستش این محصولاتی که من برای پوستم استفاده میکنم
ضدآفتاب هم لافر میزنم
بستگی ب نوع پوستت داره من هیدرودرم ی مدت میزدم خوب بود ولی بعد ویتابلا گرفتم عالی بود
ویتالایر من خریدم حس میکنم ایرانیا انگار بی نتیجع هس
برایت مکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.