#فرزندپروری#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

من ژنو بایوتیک میزنم 🤌🏻

ویتالیر
ام کیو
برایت مکس
هرکدوم یه چیزش خوبه
مرطوب کننده ام کیو خوبه
ضدافتاب برایت مکس خوبه
ژل شستشو ویتالیرخوبه

پوست من دهیدراته و خشک هستش این محصولاتی که من برای پوستم استفاده میکنم
ضدآفتاب هم لافر میزنم

تصویر

بستگی ب نوع پوستت داره من هیدرودرم ی مدت میزدم خوب بود ولی بعد ویتابلا گرفتم عالی بود

ویتالایر من خریدم حس میکنم ایرانیا انگار بی نتیجع هس

برایت مکس

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان قلب من مامان قلب من ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی
مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۳ سالگی
مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۳ سالگی